onsdag 23 februari 2011

Följ mig i KortVasan över SMS eller nätet














Nu börjar det brännas! I övermorgon är det dags förs start i Oxberg.
För dig som på distans är intresserad av att följa mig i spåret fram till målet i Mora finns två alternativ.
1.      SMS-tjänst på startnummer: Här får du ett pip i mobilen vid varje kontroll jag passerar samt beräknad målgångstid. Näst sista pipet innan målgång kommer när jag har 600 m kvar till mål. OBS: Tjänsten kostar 20 kr
Gör så här: SMS:a   VASA KV 5298   till 72777

2.      Följ via webben: Här kan du följa mig via Vasaloppets hemsida.
Gör så här: Gå in här på Vasaloppet och skriv in mitt startnummer 5298 i sökfunktion för resultat.

6 kommentarer:

  1. Hej Elin!
    Hoppas att du har laddat med riktigt många och goda kolhydrater!:)
    Kul att kunna följa dig i spåret via SMS. Det ska jag göra.
    Jag önskar dig lycka till och en skön (!) och härlig tur på fredag!
    Många kramar Åsa

    SvaraRadera
  2. Åsa! Kul att du hänger med på turen via SMS. Detta är egentligen bara en förevändning för att få äta en massa goda kolhydrater :) Tack för påhejandet! /Elin

    SvaraRadera
  3. Lovar att jag ska heja på dig. Vid 11 är jag nog uppe ur sänghalmen, haha. Jag tar en kopp kaffe med en kolhydratrik kaka och tänker på dig och håller alla tummar. TÄNK NU PÅ TIDEN.
    Kram/I

    SvaraRadera
  4. Och jag kommer garanterat tänka på dig I när jag segar mig förbi Eldris och längtar efter en god kopp kaffe. Tiden ja,få se du hade väl gissat på 7 h och 32 minuter. Jo det borde vara rimligt att klara :)/Elin

    SvaraRadera
  5. Hördududu om du tänker sega runt i 7 timmar får du låna "mattes gull". Jag är säker på att han kan dra dig runt lite snabbare.
    Jag vill åt ÄRAN....
    /I

    SvaraRadera
  6. Ja, ja...jag käkar en extra portion pasta för att kunna öka takten lite :) /Elin

    SvaraRadera