onsdag 25 april 2012

Minibloggare

Som du kanske märkt så har det varit lite stiltje här på bloggen på senaste tiden. Orsaken ligger just nu och sover gott i solskenet i vagnen på altanen. För en kort tid sedan föddes vår dotter och jag hoppas nu kunna dela lite av mina tankar runt träning och reumatisk sjukdom utifrån ett nytt perspektiv som mamma.

Jag vill också dela med mig av min erfarenheter av fysisk aktivitet och träning så som jag har upplevt det under graviditeten. För att få ihop tillvaron bland amningsångorna kommer det säkerligen även dyka upp några gästbloggare under våren.

Hoppa du vill hänga med i detta nya livsäventyr!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har inte följt din blogg tidigare, men detta ska verkligen bli kul, hoppas jag! /Två barns mamma med RA

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hoppas kunna dela med mig av några av mina erfarenheter. Skiv gärna och berätta om dina. /Elin

    SvaraRadera