torsdag 8 augusti 2013

Arm och benvärmare



Jag vet inte hur du upplever värmen som sveper in över sommarsverige just nu. Själv stortrivs jag och njuter av att både få solbränna och mjukare leder. Har alltid fått en positiv effekt av värme oavsett om vi pratar om väder, träning i varmt vatten eller varma omslag. Det kvittar vilket mina leder tackar och tar emot och stelhet och smärta minskar för en stund. När jag var yngre och sju resor sämre i min ledgångsreumatism var det inte sällan som jag packade in diverse leder i fetvadd till natten och sov med stora bandage. Här kommer tips på en intressant produkt som företrädesvis används av cyklister, men det borde väl funka på en ömmande led eller trött reumamuskel också. Personligen kan jag se flera användningsområden för dessa arm och benvärmare till allt från träning till kulet väder när man väntar på bussen eller varför inte som en nattkur.

Läs mera på Crafts hemsida här>>

Spana in Crafts 3D-stickade arm och benvärmare här >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar