fredag 22 augusti 2014

Boka tid för ett individuellt hälsoplaneringssamtal med Reumatikerförbundets hälsocoach!

Om du vill ha stöd och vägledning för att hitta en bra balans i livet kan du ringa och boka ett kostnadsfritt samtal med Reumatikerförbundets Hälsocoach.
Hälsocoachen hjälper dig med frågor som:
  • Hur kan jag påverka mitt välbefinnande?
  • Vad kan jag göra för att må så bra som möjligt?
  • Hur kan jag skapa motivation till för mig goda levnadsvanor?
  • Vad ska jag börja med?
  • Hur upprätthåller jag motivationen när jag kommit igång med bra vanor?
Ring 020 - 23 32 33 och boka ett kostnadsfritt samtal! 
Hälsocoachen är en utbildad sjuksköterska med särskild kompetens i livsstilsfrågor.
Hälsocoachen är en del av Reumatikerförbundets satsning på en egen hälsoportal för medlemmarna, men du behöver inte vara medlem för att ringa henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar