tisdag 27 juni 2017

Gästbloggare Matilda: Midsommarcykling över stock och sten



Cykling är ju så kul! Idag blev det ett pass med min son på 9 år o hans kompis. Vi körde lite tekniskt svåra stigar, sköna nedförsbackar i skogen o lite kämpande i långa grusvägar uppför. 
Nu är det min tur att presentera mig. Jag jobbar som kommunekolog på dagarna och förutom att cykla, jogga o promenera i skogen med min hund så gillar jag att odla i min trädgård och jag gillar utmaningar!
Träningen för CV30 har kommit igång, och det är så kul! Cykla har jag alltid gillat, men det har inte blivit så mycket de senaste åren. Så i höstas när sonen började på MTB träning blev jag ju bara så sugen! Så lagom till våren kom beställde jag mig en egen. Min första MTB! O jag är kär!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar