fredag 21 juli 2017

Gästbloggare Julia: På benen igen!



Hej igen allesamman! 
Ny dag, nya tag! Hoppas ni mår bra, jag mår äntligen bättre! Jag hade ingen feber idag, men fortfarande lite tät i näsan. Idag jobbade jag till 15, därefter hade jag så ont i nyckelbenet och ryggen efter många lyft att jag la mig i soffan framför "Friends" så fort jag kom innanför dörren. En favorit-serie som jag i princip ser om ständigt. Efter några avsnitt i soffan, en smärtstillande-tablett och en kopp kaffe kände jag mig piggare. Mitt dåliga samvete från tidigare missade träningspass under veckan gjorde att jag ignorerade den täta näsan och skrev ihop ett kortare benpass. Jag blandade högintensiva intervaller med lite tyngre och färre repetitioner. Jag har tidigare inte blandat "träningsform" under samma pass på detta sätt, och just det är ett annat träningstips jag har: variera er!

Läs hela Julias inlägg "På benen igen" här >>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar