söndag 6 augusti 2017

Gästbloggare Matilda: Pepp och förberedelser


Nu är jag tillbaka igen!
Peppen börja komma tillbaka och nu laddar jag för detta äventyr!
Jag har vart borta från bloggen ett tag, för även jag har haft en sommarsvacka. Fick halsfluss och feber veckan innan semester, och självklart började lederna krångla med infektionen. Fick göra uppehåll med medicinen, och blev då dålig i höfterna och allmän diffus värk och stelhet i typ alla leder. Så nu fick jag börja med min "Vid-behov"-medicin redan för flera veckor sedan. Värkande stela leder kan verkligen få en att tappa peppen och tro att det här aldrig ska gå. Hur gör ni för att motivera er när ni får en svacka? Jag brukar tyvärr vara dålig på att träna då, även om jag vet att jag kan träna armarna när jag har värk i benen så gör jag ofta inte det. Jag tappar liksom motivationen o vill inte träna alls. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar